Vilkår & Betingelser

SkinStore.no

SkinStore.no er en ny norsk nettbutikk som fører veletablerte og kjente merkevarer innen hud, kropp, negler, hår og sminke.

Kunden må være over 18 år, eller ha samtykke fra en forestående, og er ansvarlig for betaling av de bestilte varer.
Alle persondata som oppgis ved kjøp anvendes kun av SkinStore.no og vil ikke videreformidles en tredje part. PRODUKTER SENDES KUN I NORGE.

Frakt – Forhandler / Profesjonell bruker

SkinStore.no har fri frakt på alle ordre over kr 3750,- (kr 3000,- netto).
Frakt på ordre under kr 3750,- har en fastpris på kr 150,- (inkl. mva).


Dersom pakken ikke blir hentet ut innen angitt dato vil den gå i retur til oss, og du vil bli belastet et gebyr på kr. 300,- for å dekke kostnadene vi har i forbindelse med den uavhentet pakken. Uavhentet produkter omfattes ikke av angreretten.

Priser

Priser er oppgitt i norske kroner (NOK) og inkluderer merverdiavgift, 25 %. Alle ordre. Vi bruker Faktura som betalingløsninger på vår nettbutikk.

SkinStore.no reserverer seg mot feil som kan oppstå i beskrivelser og oppgitt pris for produkter på nettsiden/priskatalog.

Forsendelse

All levering av varer skjer via Posten/Bring. Kjøper er ansvarlig for å oppgi korrekt adresse for leveransen. Leveringstiden er normalt 1-4 virkedager. Alle varer sendes som pakkeform og kommer direkte i postkassen, forutsatt at de passer til postkassen – øvrig hentes på kundens lokale postkontor. Forhandlere kan velge bedriftspakke på døra. SkinStore.no kan ikke ta ansvar for skader påført ved postgang, og det oppfordres i slike tilfeller å sende en skademelding til Posten. SkinStore.no erstatter ikke brev/pakker som forsvinner i postgang.

Varene

SkinStore.no gjør sitt beste for å beskrive produktene, både med tanke på kvalitet, form, bruksanvisning, samt bruksområder. SkinStore.no kan imidlertid ikke garantere at det ikke vil kunne forekomme mindre avvik eller at bildene gir eksakt fremstilling. Produkter kan fremstå noe annerledes enn kundens oppfattelse på nettbutikken/brosjyrer. Dette skyldes hovedsakelig ulike skjerminnstillinger og gjelder for all netthandel.

SkinStore.no er kun ansvarlig for tap av varen dersom det er påvist feil eller mangler. Dette gjelder likevel ikke hvis selger godtgjør at mangelen skyldes kjøpers behandling av varen eller andre forhold utenfor selgers kontroll og som selger ikke med rimelighet kunne ventes å unngå eller overvinne følgene av.

Personvern og bruk av Informasjonskapsler / Cookies

Ved å handle på SkinStore.no aksepterer du også vår Personvernerklæring og bruk av Informasjonskapsler / Cookies.

PROFEJSJONELL BRUKER / FORHANDLER

Regler for retur av produkter

Vi i Beauty Products (skinstore.no) leverer per i dag 30 forskjellige merkevarer innenfor kosmetikk og hudpleie. Det er viktig for oss at alle produkter vedvarer den kvalitet firmaet representerer. For at vi skal opprettholde våre standarder vil vi gjerne at du gir oss tilbakemeldinger på feil/reaksjoner. For enklere håndtering av returer ønsker vi at du leser igjennom punktene nedenfor.

Feillevering eller mangelfull levering

Klinikken må sjekke varer opp mot pakkseddel og faktura ved mottak av ordre. Ved feillevering eller mangelfull levering må det gis beskjed snarest på telefon 23 19 10 00. Vennligst oppgi deres kunde nummer og faktura nummer slik at saken kan behandles i samhandling med dere. Returen må finne sted innen 7 dager fra varens mottaksdato. Varen må returneres i ubrutt original emballasje, uten skader og prislapp eller annen merking. Dersom det ikke følger med et fullstendig utfylt returskjema med varene vil ikke returen bli godkjent.

Retur ved reaksjon

Maks 1/3 av produktet kan være brukt, og produktet kan ikke være eldre enn 1 år. Produktet sendes sammen med ferdig utfylt returskjema.

Vi tar allergiske reaksjoner svært alvorlig og dette kreves dermed god dokumentasjon. Dette fordi vi må ta det videre til våre leverandører, slik at de blir oppmerksomme på det. Ved allergiske reaksjoner bes det om å ta kontakt med oss så snart dere får kjennskap til det. Vi ber dere gi informasjon om brukertid av produkter før reaksjonen oppstod og hva slags reaksjon som oppsto, hvilke andre produkter som ble brukt samtidig, og om brukeren har erfaring med allergi eller reaksjon. Det er ønskelig at dere sender med bilde av reaksjonen som dokumentasjon til godkjenning.

Skadet ved sending

Om produktet eller emballasjen har blitt skadet/knust under sending må dere ta kontakt med oss så snart dette er oppdaget. Om forsegling/forpakning er åpnet eller brutt er dette ikke en godkjent retur. Produktet kan heller ikke ha blitt tatt i bruk. Vennligst pakk produktet med omhu slik at vi er sikker på at det ikke har blitt skadet på sendingen tilbake.

Erstatning

I de fleste tilfeller vil varen bli erstattet med tilsvarende vare. Varen blir sendt fra Beauty Products kun når retur er mottatt og godkjent. Produkter som er gått ut på dato eller fakturert for mer enn 1 år siden, blir ikke erstattet.

Vi håper at reglene ovenfor vil gjøre håndteringen av returer mer effektive for både dere og oss. For eventuelle spørsmål, ta kontakt med oss på telefon 23 19 10 00 eller på e-mail post@skinstore.no eller kundeservice@beautyproducts.no 

Med Vennlig Hilsen

Logistikkavdelingen

Beauty Products