REGLER FOR RETUR AV PRODUKTER – Retail Kunde

Du skal være 100% fornøyd med produktene, derfor vil vi høre fra deg om du ikke er det. Send oss en melding via vårt kontaktskjema eller send oss en e-post. Det er også lov å ombestemme seg, vi har derfor åpent kjøp i 14 dager forutsatt at varen er intakt med merkelapper og emballasje
Reklamasjon/Angrerett

Ved skader som åpenbart skyldes svikt fra SkinStore.no sin side erstattes varen(e). Slik mangel eller skade må rapporteres til SkinStore.no ved å sende oss en melding i vårt kontaktskjema eller sende oss en e-post. Vi ønsker også bildedokumentasjon, senest fem (5) dager etter mottatt forsendelse. Varen erstattes med en ny tilsvarende vare. Dette vil skje innenfor 10 arbeidsdager etter rapport er mottatt.

Angrerettloven gjelder ved forbrukerkjøp. Returkostnader dekkes av forbruker. Varen returneres i samme tilstand som den ble mottatt, sammen med kopi av kvittering. Vi tar så kontakt med deg. Du har åpent kjøp i 14 dager. Varen må være uten skader og ubrukt. Alle lapper må være på produktet for at returen skal gjelde. Du trenger ikke oppgi noen som helst grunn for returen, det er også lov å ombestemme seg og heve hele kjøpet.

SkinStore.no er kun ansvarlig for tap av varen dersom det er påvist feil eller mangler. Dette gjelder likevel ikke hvis selger godtgjør at mangelen skyldes kjøpers behandling av varen eller andre forhold utenfor selgers kontroll og som selger ikke med rimelighet kunne ventes å unngå eller overvinne følgene av.

Varene
SkinStore.no gjør sitt beste for å beskrive produktene, både med tanke på kvalitet, form, bruksanvisning, samt bruksområder. SkinStore.no kan imidlertid ikke garantere at det ikke vil kunne forekomme mindre avvik eller at bildene gir eksakt fremstilling. Produkter kan fremstå noe annerledes enn kundens oppfattelse på nettbutikken/brosjyrer. Dette skyldes hovedsakelig ulike skjerminnstillinger og gjelder for all netthandel. Alle produkter fra SkinStore.no er nye og ubrukt.
Skjemaer
Du kan laste ned skjemaer her for å angre på kjøpet, ved feil med leveringen og skademelding. Angre på kjøpet – skjema Feil med leveringen – skjema Skademelding – skjema For eventuelle spørsmål, ta kontakt via vårt kontaktskjema eller send oss en e-post.

PROFEJSJONELL BRUKER / FORHANDLER

Regler for retur av produkter

Vi i Beauty Products (skinstore.no) leverer per i dag 30 forskjellige merkevarer innenfor kosmetikk og hudpleie. Det er viktig for oss at alle produkter vedvarer den kvalitet firmaet representerer. For at vi skal opprettholde våre standarder vil vi gjerne at du gir oss tilbakemeldinger på feil/reaksjoner. For enklere håndtering av returer ønsker vi at du leser igjennom punktene nedenfor.

Feillevering eller mangelfull levering

Klinikken må sjekke varer opp mot pakkseddel og faktura ved mottak av ordre. Ved feillevering eller mangelfull levering må det gis beskjed snarest på telefon 23 19 10 00. Vennligst oppgi deres kunde nummer og faktura nummer slik at saken kan behandles i samhandling med dere. Returen må finne sted innen 7 dager fra varens mottaksdato. Varen må returneres i ubrutt original emballasje, uten skader og prislapp eller annen merking. Dersom det ikke følger med et fullstendig utfylt returskjema med varene vil ikke returen bli godkjent.

Retur ved reaksjon

Maks 1/3 av produktet kan være brukt, og produktet kan ikke være eldre enn 1 år. Produktet sendes sammen med ferdig utfylt returskjema.

Vi tar allergiske reaksjoner svært alvorlig og dette kreves dermed god dokumentasjon. Dette fordi vi må ta det videre til våre leverandører, slik at de blir oppmerksomme på det. Ved allergiske reaksjoner bes det om å ta kontakt med oss så snart dere får kjennskap til det. Vi ber dere gi informasjon om brukertid av produkter før reaksjonen oppstod og hva slags reaksjon som oppsto, hvilke andre produkter som ble brukt samtidig, og om brukeren har erfaring med allergi eller reaksjon. Det er ønskelig at dere sender med bilde av reaksjonen som dokumentasjon til godkjenning.

Skadet ved sending

Om produktet eller emballasjen har blitt skadet/knust under sending må dere ta kontakt med oss så snart dette er oppdaget. Om forsegling/forpakning er åpnet eller brutt er dette ikke en godkjent retur. Produktet kan heller ikke ha blitt tatt i bruk. Vennligst pakk produktet med omhu slik at vi er sikker på at det ikke har blitt skadet på sendingen tilbake.

Erstatning

I de fleste tilfeller vil varen bli erstattet med tilsvarende vare. Varen blir sendt fra Beauty Products kun når retur er mottatt og godkjent. Produkter som er gått ut på dato eller fakturert for mer enn 1 år siden, blir ikke erstattet.

Vi håper at reglene ovenfor vil gjøre håndteringen av returer mer effektive for både dere og oss. For eventuelle spørsmål, ta kontakt med oss på telefon 23 19 10 00 eller på e-mail post@skinstore.no eller kundeservice@beautyproducts.no 

Med Vennlig Hilsen

Logistikkavdelingen

Beauty Products