1.         Hvordan kan jeg registrere som profesjonell bruker på SkinStore.no?

Du kan registrere deg her: https://skinstore.no/forhandlersider/forhandler-registrering/  

Husk å sende diplomer/vitnemål til post@skinstore.no slik at du får riktig tilgang til profesjonelle produkter.

2.         Når kontoen min blir godkjent?

Hvis du er registrert som forhandler eller profesjonell bruker, kontoen din blir godkjent når vi får inn diplomer/vitnemål, eller får sjekket kontoen. Dette kan ta opp til 24 timer (eller 2 arbeidsdager).

3.         Jeg er kunde av tlbeautystore.no fra før og jeg har problemer meg å logge inn. Hvorfor?

Gamle login og passord fra tlbeautystore.no virker ikke hos SkinStore.no. Alle kunder, diplomer og tilganger til profesjonelle produkter må registreres på nytt.

Du kan registrere deg på nytt her: https://skinstore.no/forhandlersider/forhandler-registrering/   

Husk å sende diplomer til post@skinstore.no slik at du får riktig tilgang til profesjonelle produkter.

4.         Jeg er en privatperson, kan jeg handle profesjonelle produkter?

Ja. Så lenge du er utdannet hudpleier, negleteknikker, vippeteknikker eller lignende, du kan registrere deg som profejosnell bruker. Det er viktig å sende diplomer/vitnemål til post@skinstore.no for å få riktig tilgang. Du kan registrere deg her: https://skinstore.no/forhandlersider/forhandler-registrering/

5.         Jeg har ikke diplom/organisasjonsnummer, kan jeg handle hos dere?

Ja, du kan handle hos oss uansett om du er profesjonell bruker eller ikke. Du kan registrere deg på https://skinstore.no/  ved å trykke på “innlogging”. Kontoen blir godkjent med en gang, så du trenger ikke å vente eller å sende diplomer/vitnemål til oss. Hvis du ønsker å handle profesjonelle produkter må du sende oss mail til post@skinstore.no med diplom/vitnemål, e-postadresse (det som er registrert på skinstore.no) og vi endrer kontoen din.

6.         Sender dere til utlandet?

Nei, dessverre, foreløpig sender vi varer kun i Norge.

7.         Jeg har registrert meg men jeg har ikke tilgang/jeg ser ikke profesjonelle produkter?

Hvis du har registrert deg ved trykk på “innlogging” og ikke på https://skinstore.no/forhandlersider/forhandler-registrering/ , din konto er godkjent med en gang og du får tilgang kun to retail-produkter. Vi får ikke beskjed om at du ønsker å handle profesjonelle produkter når du registrerer deg ved å trykke på “innlogging”.

Vennligst send oss mail til post@skinstore.no med diplomer, e-postadresse (det som er registrert på skinstore.no) og navnet ditt, så vi kan endre kontoen din.

8.         Jeg har glemt å bestille noe, kan jeg etterbestille det?

Ja, det kan du.

Hvis du har bestilt varene og valgt «Faktura» som betalingsmetode du kan:

1. bestille glemte varer via skinstore.no og velge “henting av varer” (da kommer ikke noe frakt i tillegg) og skrive notat “vennligst send varene sammen med ordrenummer xxxxx”

eller

2. sende ordren til ordre@skinstore.no og vi kan legge inn produktene du trenger på samme ordre/faktura.

Hvis du har bestilt varene og valgt «Kredittkort» som betalingsmetode kan du:

a) bestille glemte varer på nytt og velge “henting av varer” (da kommer ikke noe frakt i tillegg) og skrive notat “vennligst send varene sammen med ordrenummer xxxxx”) og betale med kort

eller

b) sende ordre på glemte varer til ordre@skinstore.no og vi legger inn produktet på en ny faktura som du mottar på mail eller sammen med varene. Husk at faktureringsgebyr koster kr 35,- + mva.

9.         Passord ved registrering / Glemt passord. Jeg fikk ikke mail med passord, hva kan jeg gjøre?

Har du sjekket SPAM/søppelpost?  Det kan skje at mail med passord havner der. Hvis du har ikke mottatt mail, vennligst kontakt med post@skinstore.no

10.       Jeg ønsker å betale med faktura. På fakturaen fra SkinStore.no jeg ser ikke kontonummer. Hvor kan jeg få en kopi?

Hvis du er profesjonell bruker du har mulighet for å betale med faktura. Fakturaen kommer fra Beauty Products AS på mail eller i pakken sammen med varene. På faktura fra Beauty Products AS finner du beløp, kontonummer, KID og alt du trenger for å betale riktig. Hvis du ønsker faktura på mail husk å sjekke SPAM mappen.

11.       Hvor lang er leveransetiden?

Vi sender normalt pakkene fra oss samme dag eller senest innen 2 virkedager. Leveransetiden vil variere noe i forhold til hvor i landet pakken skal leveres. Normalt leverer posten  i løpet av 2-5 virkedager. Ved spesielle anledninger (Påske, Jul, Sommerferie) kan leveringstiden være litt lengere.

12.       Hva koster frakten?

BETINGELSER FOR FRAKT

SkinStore.no har fri frakt på alle ordre over kr 400,-.

Frakt på ordre under kr 400,- har en fastpris på kr 29,-.

Kunden må være over 18 år, eller ha samtykke fra en foresatt som er ansvarlig for betaling av varer som er bestilt.

Alle persondata som oppgis ved kjøp anvendes kun av SkinStore.no og vil ikke videreformidles en tredjepart.

BETINGELSER FOR FRAKT – FORHANDLER / PROFESJONELL BRUKER

SkinStore.no har fri frakt på alle ordre over kr 3750,-.

Frakt på ordre under kr 3750,- (3000,- netto) har en fastpris på kr 150,- (120,- + mva)

13.       Hvor lenge ligger pakken hos post i butikk?

Din pakke ligger normalt på utleveringsstedet i 14 dager klar for henting. I denne tiden får du 2 sms og en påminnelse per mail hvis pakken ikke er hentet. Om den ikke hentes sendes den automatisk tilbake til oss.